Alla inlägg den 30 januari 2014

Av Belinda Larsson - 30 januari 2014 20:14

Natten har varit bättre och vi har fått sovit mer.
Har kunnat dra ut längre på hans inhalation med så det är skönt.

Johan, Mio och Milton åkte ut på väla en runda idag, och dom handlade för sina pengar.
Så nu har vi tillökning i familjen, två stycken batterierna guldfiskar som heter memo och calle haha perfekt, Milian vill självklart också ha en liten fisk så det ska han med få köpa:)

Jag tog med mig Milian en runda till affären under tiden för att handla till middagen och även hämta ut min nya mobil som äntligen kommit, är så nöjd än så länge, Samsung är bäst:)
Märktes Milian tyckte det var skönt att få komma ut och bara satt och myste i vagnen:)

Mio har fått sin nya telefon nu med som jag fick ha under tiden min skulle komma och han är så glad för den, just nu har han lärt sig skriva Hej och god natt och skicka bilder så det roar han sig med för fullt.
försöker läsa och bokstavera vad dom andra skriver tillbaka.
skönt han ringer,smsar och mmsar gratis:)

När lite tvmys med mannen innan sängen kallar:)

Trevlig kväll!!!...

Ovido - Quiz & Flashcards