Alla inlägg den 10 november 2012

Av Belinda Larsson - 10 november 2012 18:52

Nu är det snart dags för prinsarna bus att lägga sig och ikväll ska det minsan bliextra skönt.

Har haft tre killar som mest bråkad och retats med varandra.

I morgon hoppas vi på en lugnare dag:P


Idag har vi haft en lugnare dag hemma och jag fick städat badrummet ordentligt, igår fick jag putsat färdigt fönstrena jag hade kvar och dammstokrat allt sedan dammsuga och tvättade golven så himla skönt nu när allt är gjort och vi bara kan mysa dessa två dgar då mannen är ledig :)


Igår blev det en tripp till Väla för oss med min fina mamma och goa brorsdotter och prinsarna, var på jakt efter julkläder till Milton och Milian och tillslut hittade jag till dom med, Mios är redan fixat ska bara få hem det med, blev även varin tomtelykta til dom med :)

Sedan blev det att besöka varenda leksaksaffär för att dom skulle visa vad dom önskade sig av tomten sedan lunchade vi på mac donalds.

Innan hemfärd blev det in på Rusta för massa städprodukter hehe..

Mot eftermiddagen fick dock Milian feber men natten var lugn och på morgonen var den borta men haft lite små förhöjning från och till idag och börjar även bli mer hostig mest när han far runt och nu lite snuvig...

Milton har blivit genom täppt igen i sin näsa men men det är ju dessa tiderna nu.


Nä dagsi att fixa färdigt dessa tre busar helt inför sängen nu som just nu brottas i soffan...


Ha en trevlig kväll alla


     

Ovido - Quiz & Flashcards