Alla inlägg den 26 november 2012

Av Belinda Larsson - 26 november 2012 20:16

Har även idag haft en så där lugn dag utan något planerat , bara tog dagen som den kom.
Provade att lägga Miltons blöja med för att se om han var mer mogen nu, först körde vi utan något under och mitt i leken skriker han rätt ut " min snoppe, jag är kissig" efter ett tag tog han på kalsonger men har ändå gått bra, hände två olyckor mot kvällen men en torr dag iaf och det är framsteg, fick nog igår när han drog ner blöjan och kissade på deras mata i deras sovrum.
Fattar inte var denna buse får allt ifrån, han är så ful i bus och man vet aldrig vad som kan hända, innan idag skruvade han av en lampa på adventsstaken och stoppa ner fingret, ja ont fick han så hoppas han inre gör det mer, vände även upp och ner på deras glitter dom hade i ett skåp med barnlås på och målade hela köksgolvet med och frågar man vem som gjort något svarar han bara " det var bara jag" med ett leende på läpparna...

Blev iaf en tripp till Mac donalds och Mio och Milton cyklade ditt, på hemvägen klättra dom lite i träd och Milian sprang glatt i gräset, jodå vad tror ni då hände, han trillar ner i hundskit, vafan är folk så.jävla lata så dom inte kan plocka upp efter sina hundar ska dom fan inte ha några hundar, blir så förbannad på sånt...
Ja skönt Johan var med som fick ta det då jag höll på att spy...
Nu väntar jag bara på att Mio med ska somna, han ligger och rullar runt i sängen och har svårt att komma till ro, sedan håller vi lite kväll...

Trevlig kväll!!!...

Ovido - Quiz & Flashcards