Alla inlägg den 15 november 2012

Av Belinda Larsson - 15 november 2012 19:57

Då var denna dagenmed slut och barnen ligger i säng, hoppas på att dom somnar snart då kvällen bestått av väldigt mycket trots och tuffhet..
Milton är dock väldigt täppt i näsan, så himla tjatigt att det bara inte kan släppa på honom börjar bli aningen tjatigt nu och Milian hade lite feber här nu innan sängdags men får hoppas det är borta tills imorgon på honom:)


Mio har nu sovit tre nätter i sin säng efter att ha kommit på natten nu den senaste månaden in till oss så hoppas de håller i sig nu bara..
Idag kom även Mios tomtekläder så äntligen har jag allt det hemma till dom och kunde prova och ta lite bilder på dom, men det här med ett julkort på alla tre är inte det lättaste men får fortsätta sen så ska nog det bli bra, som var j ju bara för underbara i sina kläder som dom själv fått välja:)


Imorgon ska svärmor passa barnen en runda medans jag ska åka ut med mamma, mormor, morfar och Erica ut till minneslunden därmin morbror ligger, tänk att det imorgon är fyra år sedan han lämnade oss, allt var så overkligt när jag fick samtaler av mamma och det kändes som i en dröm paniken rusade i kroppen och jag blev så ledsen och bara skrek tror inte Johan hängde med först i heller sedan var han världens underbarast och tog hand om mig.
Ja fyy sen dagen var den hemskaste jag varit med om, men jag hoppas att all smärta och alla tårar har varit värt det och att han nu äntligen har det bättre, känns på något sätt så mycket lättare om man vet att han iaf har det bättre nu, vi har ju många omkring oss och vi kan prata om honom och skratt vilket känns så bra och vi vet att han alltid är med oss <3


Nä nu njuta av lugnet med mannen innan vi med ska hoppa ner i säng:-)


Ta hand om varandra man vet aldrig när det är försent <3



Ovido - Quiz & Flashcards