Alla inlägg den 27 november 2012

Av Belinda Larsson - 27 november 2012 20:04

Sitter och funderar på hur jag skulle börja dagens blogg men kom verkligen inte på något så tänkte bara informera er om det så vat det problemet löst:-P
Idag stod de gymnastik på Mios schema så blev att vi lämna honom där och sedan hämtade när han var färdig.
När vi kom hem igen fixade vi lite middag, idag blev det chili corn carne med ris och lite grönsaker, sedan blev det duschen för barnen, där dom visst hade super rolig för en gångs skull.
Efter det blev det mest mys med tända ljus och film då alla tre börjar bli lite hostiga och snuviga igen, men det är ju kallare tider nu så förväntar mig inget annat och speciellt inte nu när Johan legat och varit så kass...


Milton har även idag varit utan blöja och det går framåt, får ju sätta honom på toa ungefär en gång i timmen och bara två små olyckor idag med, fast andra gången förstod han nog vinken för han sprang in på toa och kallade på Johan så var iaf på rätt ställe och han är så stolt med som även gjorde nummer två där, det har nog varit det största samtalsämnet i kväll för honom:)
Men känns skönt att han äntligen är med på det nu då han inte varit mogen innan var sak har ju sin tid:-P


Måste också bara få skriva att Mio är ju för underbar, Johan frågade om tvätten skulle hängas och jag svara "ja harte hunntit" Milton hade då råkat kissa på sig då han inte han in i tid så var lite i soffan jag fick torka medans Jphan duschade av honom så Mio ställer sig och hänger tvätten hur finnt som helst bara sådär, när jag nattade honom sa han att han gärna ville göra det fler gånger och sedan berömmde han Milton som var så duktig idag med att gå på toa :)

Så omtänktsam och bryd min goa kille <3


Nu ska jag snart bre mig några goda knäckebröd och krypa ner i soffan med mannen och kolla lite tv:)


Trevlig kväll!!!...

Ovido - Quiz & Flashcards