Alla inlägg den 11 november 2012

Av Belinda Larsson - 11 november 2012 20:02

Idag har vi minsann inte gjort mycket, vaknade med en härlig förkylning konstig i halsen och igenbombad i näsan och även lite feber på det, hmm jag som typ nästan aldrig blir dålig har hunnit slänga på mig några förkylningar redan...
Barnen fick iaf gratta sin pappa på farsdag och Mio var så stolt när han visade upp kortet han själv skrivit på:)
Sedan blev det mest massa film kollande under förmiddagen då ingen egentlig varit speciellt kry.
Blev Kina mat till middag och sedan dök vi alla ner i soffan igen.

Fick iaf lite energi sedan så det blev att måla lite och sedan massa lek i rummet så kvällen avslutades bra:)
Nu hoppas vi på en lugn natt och att vi alla är piggare imorgon, nu ska jag varma mig en god lussekatt och krypa upp i soffan med mannen min, ha en trevlig kväll på er...

Ovido - Quiz & Flashcards