Alla inlägg den 28 november 2012

Av Belinda Larsson - 28 november 2012 20:11

Im morse var vi alla nog trötta här hemma, då vi alla sov länge än vi skulle.
Var ju en tidig morgon då Mio skulle lämnas på förskolan resan tjugo över sju och vi kom först upp lite innan sex men men vi han.
Nu är det uppehåll ett tag med simningen men sen är det igen, alla barn hade visst fått en liten polkagris av simläraren, men han berättade att hon sa att vi fick fråga våra mammor och pappor när vi får äta dom.
Sa han kunde ta sin sedan kom han och bad mig dela den så Milton och Milian också skulle få smaka annars var det inte roligt att äta den.
Så omtänksam och underbar är han:)

Milton sa lite innan vi skulle hämta Mio på dagis "oo mamma jag känner mig så trött jag vill bara ligga i soffan" tänkte inte mer på det och sedan hämta vi Mio och båda Milton och Milian somnade i vagnen.
När vi kom hem och jag väckte Milton var han dock kokhet och såklart feber på honom, nu har han blivit mer täppt och hostan börjar öka ville inte heller äta någon middag alls men fick iaf ner två nybakade kanelbullar vi bakat idag.
Men trots feber har vi ändå fixat att vara utan blöja och förutom två olyckor har även denna dagen gått bra, hoppas snart bara han snart säger till med så man slipper springa så med honom men det kommer det med:)

Nu blir det att gosa ner sig o soffan med mannen innan vi med ska krypa till kojs:)

Trevlig kväll!!!...

Ovido - Quiz & Flashcards