Alla inlägg den 16 november 2012

Av Belinda Larsson - 16 november 2012 20:10

Idag började vi morgon med städning, så skönt nät det är gjort.
Efter det satte vi igång med lussekatter och under tiden degen jäste blev det att fixa lite middag.
Min mamma kom lagom tills lussekatterna var färdiga och klämde sex stycken haha:-P

Sedan blev det bus med barnen här hemma innan deras snälla farmor kom och passade dom medans jag åkte med mamma, mormor, morfar och Erica ut till minneslunden för att tända ljus för putte, fyra år sedan nu men vi hade en mysig stund där ute tände ljusocu skrattade åt roliga minne vilket känns helt underbart att kunna göra och det är precis det han vill att vi ska, minnas dom fina stunderna med honom och inte vara ledsna:-P
Efter vi varit där följde alla med in på kaffe och lussekatter och barnen blev så så glada:)

När dom åkt fixa jag barnen i pyjamas och tog de lugnt tills Johan kom hem.
Milian har dock haft feber hela dagen och nu på kvällen hade den höjts lite, men är ändå pigg i runder.
Har fått ringt om Miltons täppa så skulle ringa tillbaka på måndag för att prata med en allergisköterska som har mer samarbete med hans doktor och som själv har träffat Milton så att vi nu kan gå vidare med detta, han har ju egentligen haft problem med näsan från födelsen från och till när jag kollat tillbaka bland anteckningar...

Nä nu sover prinsarna bus och jag och mannen ska ha lite fredagsmys <3

Trevlig helg alla som läser (om någon gör det) :-P

Ovido - Quiz & Flashcards