Alla inlägg den 22 november 2012

Av Belinda Larsson - 22 november 2012 19:59

Idag blev det att lämna Mio på förskolan i vanlig ordning, med trevlig sällskap både ditt och hem:)
Idag skulle som åka skridskor med dagis och det bara lös om både Mio och Felicia på vägen ditt då dom äntligen skulle få inviga sina ny köpta skridskor:)

När vi kom hem var det dags att börjar plocka ner och tvätta gardinerna och hänga upp lite julgardiner och ryma upp.
Hade även mannen hemma som känt sig lite kass.
När Mio skulle hämtas tog jag hållet inom jysk för ett nytt påslakan set till honom då han bara hade ett efter att han fått större täcke och glad blev han för det var ju "angry bird" på, jag köpte det mest för det var så färgglatt, tycker sånt är så jobbigt att har barnen det och märket och värsta iPad, platttvn så är det status, pojkar ska ha massa pang pang och annat att slåss med...
Här hemma är inte det något som står högt på listan, förstår inte innebörden direkt av att ge barn värsta stora leksaksgeväret eller tvspel där det bara är "döda,döda,döda" för vissa i andra länder är det ju verkligen vilket är fruktansvärt, ja ni förstår inget för oss haha:-P

Usch nu kom jag in på det helt och tappa helt vad jag skrev om haha.
Ja iaf så fick Mio det och sedan hittade jag även ett par söta gardiner till barnens lekrum, var lite konstigt att gå där sådär själv utan barnenmen verkligen skönt.
Tog lite tid att få Mio med sig hem från förskolan, han vat helt uppe i varv efter dagen och alldeles röd om sina kinder men till slit kom vi iväg:)

Hemma blev det mest mys eller ja först ställde jag mig och strök färdigt så alla gardiner är nu uppe...

Imorgon hoppas vi på en mindre gnällig Milian, börjar bli trött på det då han nu varit dålig i vecka, men är väl bara att vänja sig är den tiden nu ju:-/

Nä trevlig kväll på er!!!...

Ovido - Quiz & Flashcards