Alla inlägg den 4 oktober 2013

Av Belinda Larsson - 4 oktober 2013 20:36

Natten har varit bättre än dom andra, vi har fått sova i stort sätt hela natten och det var skönt.

Så idag bkev det förskolan för alla, Milton tyckte det var lite jobbigt när jag skulle gå och ville bara kramas så fick stanna kvar lite extra för kramar sedan följde han med en av fröknarna förvatt hjälpa till i köket med diskmaskinen som var spännande, då var min famn ledig och Milian blev lite gnällig och ville kramas och även Mio fick man extra kramar av:)

När jag lämnat dom åkte jag ner till hotellet, där har det verkligen gått i ett och slutet var lite stressigt då jag skulle sluta tre och hade två rum med sen utcheckning och mittbi allt hade en våning missat ett av sina rum och gått hem, men det gick ochvjag och en till som hjälptes åt med rummen fick dom färdiga i tid för att gå hem:)

Svärmor var snäll och hämtade upp mig idag sedan hämtade vi Mio hos en kompis och efter in i kiosken för att hämta Mios vinterjacka som hade kommit:)

Nu hoppas vi på att prinsarna snart är helt friska här hemma då deras hostande och astma blivit värre under eftermiddagen och kvällen igen.

Nu ligger prinsarna i säng.

Trevlig kväll!!!...

Ovido - Quiz & Flashcards