Alla inlägg den 27 oktober 2013

Av Belinda Larsson - 27 oktober 2013 20:23

Gar knappt sovit inatt för jag varit orolig över det här med att klockorna skulle ställas tillbaka och att inte försova mig då jag började tidigt imorse.

Milton har iaf sovit bättre men fått inhalera någon runda inatt, fast vi slapp gå upp och kunde ligga kvar i sängen.
Men varit väldigt hostiga från och till idag och väldigt jobbigt med astman så fått inhalera var tredje timme:/

På praktiken har det gått bra, fått lämna roomservice mm och slutade redan klockan elva:)

När jag kom hem blev det lite gos med barnen sedan en dusch, Johan fixade middagen idag.
När vi ätit och rymt upp cyklade vi hem till Nina och Bobbie för go fika och massa snack.
Barnen roade sig själva som vanligt:)

När vi kom hem var det bara att fixa prinsarna för sängen då dom var så trötta.

Av Belinda Larsson - 27 oktober 2013 20:22

Gar knappt sovit inatt för jag varit orolig över det här med att klockorna skulle ställas tillbaka och att inte försova mig då jag började tidigt imorse.

Milton har iaf sovit bättre men fått inhalera någon runda inatt, fast vi slapp gå upp och kunde ligga kvar i sängen.
Men varit väldigt hostiga från och till idag och väldigt jobbigt med astman så fått inhalera var tredje timme:/

På praktiken har det gått bra, fått lämna roomservice mm och slutade redan klockan elva:)

När jag kom hem blev det lite gos med barnen sedan en dusch, Johan fixade middagen idag.
När vi ätit och rymt upp cyklade vi hem till Nina och Bobbie för go fika och massa snack.
Barnen roade sig själva som vanligt:)

När vi kom hem var det bara att fixa prinsarna för sängen då dom var så trötta.

[Bild]

Ovido - Quiz & Flashcards