Alla inlägg den 21 oktober 2013

Av Belinda Larsson - 21 oktober 2013 20:21

Idag har vi mest bara tagit det lugnt, varit hemma och myst.

Åt sen frukost och sedan blev det en dusch, när Johan kom från jobb blev det kaffe.

Mormor och morfar kom en runda och hälsade på så blev lite god fika med fruktfat och chokladbollar sedan körde dom mig till affären då jag skulle handla det som fattades till middagen, packade ner mina grejor jag handlade och bar det till bilen:)

Satte igång med middagen direkt, Milton hade beställt kycklingspet med pommes och sås.
Så himla gått blev det och alla åt med god aptit, har faktiskt haft riktigt mysiga middags stunder här hemma nu och det är så skönt:)

Nu har jag precis fått hängt lite tvätt och fått det torra på plats så nu blir det soffläge tills man flyttar in i sängen, imorgon blir det förhoppningsvis kaffe mys med dom bästa:)

Trevlig kväll!!!...

Ovido - Quiz & Flashcards