Alla inlägg den 9 oktober 2013

Av Belinda Larsson - 9 oktober 2013 19:57

Skulle gått upp runt kvart i sex idag men nää såklart råkade jag stänga av alarmet och vaknar lite efter halv sju och ska gå till bussen runt kvart över sju samtidigt som det ska göras välling, oboy och ges mediciner.

Svärmor kom vid tjugo över sju då hon skulle passa Milian som legat med hög feber hela natten och varit så täppt i näsan.
Milton ville självklart vara hemma med farmor och Milian men Mio ville gå så hon körde honom tiöl förskolan sedan hade dom städat, putsat fönster, vikit tvätt och slängt massa ggamla blommor och fixat i fönsterkarm med krukor så här var så fint när man kom hem:)
Tack snälla skönt med lite hjälp när man själv inte hinner med allt man vill hinna:p

Har väl gått sädår på praktiken, efter middagen blev jag väldigt dålig kliade över bröstet, hals, ansikte, händer och tillslut fötter och jag var alldeles röd med massa nässelutslag så fick ta en akutdos betapred och vila en stund dådet kändes som kjag skulle svimma, började även domna i gommen och kändes smått konstigt i halsen men klarade iaf mig från igen svullen hals.
Vet inte vad det har varit men väldigt obehagligt var det!
Fick iaf fortsätta med det jag skulle på praktiken med många pauser då kroppen och huvudet verkligen inte är med nu, helt slut och så svag i benen så jag tror dom ska vika sig, hoppas det är bättre till imorgon iaf!

När jag kom hem var det tre bråkiga trotsiga barn som mötte mig, hur underbart är inte det? Speciellt när dom hållit på i stort sätt hela tiden tills dom skulle lägga sig, eller ja fick iaf 20 minuter med lugna och gosiga barn så får vara nöjd:p

Trevlig kväll!!!...


Ovido - Quiz & Flashcards