Alla inlägg den 25 oktober 2013

Av Belinda Larsson - 25 oktober 2013 23:31

Såklart när man lägger huvudet på kudden börjar Milton små hosta, tänkte inte mer på det och la mig till rätta för att sova och bäddade om Milton som låg hos oss.
Då bara small det till och han började kruppa, från ingenstans bara slog det på.
Ja var ju bara att gå upp inhalera, öppna fönstret och ladda pariboy med koksalt och pulmicort.
Så ja nu sitter vi här i soffan och kollar på tecknat och hoppas på att få sova något inatt iaf.
Milton har även ätit en isglass...

Nä dags att inhalera det sista i pariboyen för tillfället!

Av Belinda Larsson - 25 oktober 2013 20:41

Prinsarna är så duktiga på morgnarna när dom börjar tidigt.
Klockan sex går dom upp och sitter en kvart och myser sedan har dom en kvart att ta på sig innan vi gör oss redo för att gå.
Verkligen kanon fixar dom det, eftersom dpm äter frukost på förskolan behöver vi inte gå upp för tidigt:)

När jag kom till praktiken började jag med god frukost sedan gick allt i ett, men jag trivs:)

När jag kom hem tog vi det bara lugnt,svsvärmor kom förbi en snabbis också.

Nu ligger prinsarna i säng täppta och små hostiga.

Trevlig kväll!!!...

Mios fredrikson inbäddad i snuttefilten:)

Ovido - Quiz & Flashcards