Alla inlägg den 23 oktober 2013

Av Belinda Larsson - 23 oktober 2013 19:43

Har ikke fått sova mycket inatt då jag haft fruktansvärd tandvärk och Mio och Milton har varit lite oroliga!

Svärmor kom kom på kvällen för hon skulle passa barnen då jag började tidigt på praktiken idag egentligen.
Men fick ringa och sjukanmäla mig då jag hade så fruktansvärt ont och var helt färdig, hade även en tandläkar tidinbokad.

Mio och Milton ville till förskolan imorse och farmor var snäll och körde dom så dom kom ditt, just då hade jag inte alls fixat att lämna dom sedan handlade hon med nya panodill, kaffe och mjölk som fattades:)
Haha var även hon som fick boka tandläkar tid till mig då min tandläkarskräck tar över och jag inte får fram ett ord, men nu har vi byttat tandläkar och denna är verkligen toppen och så mysigt har dom där:)
Tack snälla svärmor för all hjälp :)

Men fy vissa stunder gjorde det riktigt ont och jag hade visst åkt på en ordentlig inflammation så inte konstigt jag hade ont:/

Nu ligger killarna i säng iaf och jag hoppas på mer sömn.

Trevlig kväll!!!...

Ovido - Quiz & Flashcards