Alla inlägg den 13 oktober 2013

Av Belinda Larsson - 13 oktober 2013 20:37

Barnen sov tills ungefär kvart i åtta imorse, riktigt skönt var det.
Vi gick upp och myste och drack kaffe sedan gjorde jag vid mig och stack till praktiken.

Började först tio och dagen har varit rätt lugn, var två rum att städa, fixa lite i gym och bastu annars bara gått och kollat typ alla rum på alla våningar så allt var ok efter helgen, stängde fönster och släckte ner:)

Nu är jag ledig tills på onsdag och då börjar jag med frukostbufen och servering, ska bli spännande:)

När jag kom hem blev det lite mys och sätta igång en maskin tvätt med mina och johans arbetskläder, lite kvällsmat och piano spelande med Mio som lärde sig blinka lilla stjärna direkt, även Milton är på g att lära sig:)

Trevlig kväll!!!...

Ovido - Quiz & Flashcards