Alla inlägg den 24 oktober 2013

Av Belinda Larsson - 24 oktober 2013 19:29

Mio hade lite svårt att komma till ro igår kväll, blev hostig och fick lite jobbigt med astman men efter sin spray blev det bättre och sov sedan bra hela natten.
Även jag har fått sova och min tand känns bättre vilket är så skönt!

Lämnade prinsarna vid sju imorse sedan åkte jag till praktiken där allt flöt på jätte bra, timmarna gick så snabbt:)

När jag kom hem blev det lite kaffe sedan ringde det på dörren och Sara och lille Tristan kom och överraskade oss.
Killarna blev självklart överlyckliga och skulle vissa honom sitt rum, leksaker mm, så roligt nu när Tristan far runder här hemma och "pratar" och har sig.
Jag och Sara klädde även ut honom lite och han brydde sig inte utan kröp runt med piratlapp på ögat och tomteluva som ingenting haha:)

När dom gått blev det lite tvspel och mys innan prinsarna skulle hoppa i säng:)

Trevlig kväll!!!...

Ovido - Quiz & Flashcards