Alla inlägg den 2 februari 2013

Av Belinda Larsson - 2 februari 2013 20:10

Idag väckte Mio mig lite innan sex och säger "mamma kan vi sjunga och ge dig paket nu" sa att vi kunde sova en stund till men Mio blev så täppt i näsan så det var helt omöjligt för honom att andas så han fick ta näsdroppar och ligga på rygg så det kom in sedan var alla vakna och dom sprang iväg och hämta presenten till mig mina fina killar, fick ett finns hjärta till mitt Tomas sabo armband där der stod best mum, älskar att få speciella små hänge till mitt armband som jag sedan kan sitta och titta på och relatera till.
Sedan gick vi upp och myste i soffan och bara tog de lugnt innan frukost sedan blev de att förbereda lite, slängde ihop smet till plättar.
Mamma och Jessica kom vid lite efter elva så kusinerna han busa lite sedan gick jag till affären och handla till marängsvissen jag skulle bjuda på, då alla älska det sist:-P
Under tiden fixa mamma med plättarna så vi fick lite lunch:-D
Vid tre blev det lite kalas och jag fick så mycket fint, ljus, mysdress, pengar presentkort och även ett presentkort så jag och Johan kan gå ut och äta själva och då även barnvakt ingick, så härligt och det behöver vi verkligen nu med:)

Men ja som sagt barnen har ju inte direkt varit så bra här, super täppta i näsan och Milian och Milton har även hunnit med en astma runda, hoppas ändå på en lugn natt...

Men min dag har ändå varit toppen och när jag vakna imorse hade jag även fått ett så fint sms av Johan som värmde hela min kropp, är så lycklig över att få dela mitt loj med honom och våra underbara barn, att ha en sån underbar stor släkt som finns och bryr sig<3

Trevlig kväll alla!!!...

Ovido - Quiz & Flashcards