Alla inlägg den 16 februari 2013

Av Belinda Larsson - 16 februari 2013 19:50

Idag har vi minsann fått städat och även lekrummet efter att det varit ostädat i två veckor, kände att det inte var meningen att bara jag eller Johan alltid ska städa när det är barnen som stökar ner och när de ska städat sticker dom.
Sa iaf till dom att idag får vi tyvärr stänga dörren där eftersom där börjar bli för dammigt och smutsig så nu kan ni inte leka där, blev lite smått chockade men gick minsann in och började städa tog två timmar, massa syskonbråk och många diskussioner dom emellan varför dom varit så dumma och stökat ner så mycket och inte städat oftare.
Jag gick in mot slutet och hjälpte till när jag fått färdigt mitt, nu får vi hoppas det inte upprepas igen:)
Mio och Milton åkte med sin farmor och hämta Johan på jobb sedan handlade dom lite lördagsgodis medans jag och Milian myste med varsin glass:)

Annars har det mest blivit mys och kollat film i barnens rum:)

Trevlig kväll!!!...

Ovido - Quiz & Flashcards