Alla inlägg den 8 februari 2013

Av Belinda Larsson - 8 februari 2013 19:58

Denna natten var faktiskt lugnare och vi fick minsann sovit mycket mer, Milian var tätt i luftrören i perioder men fick inhalera och vi kunde sova vidare.
Trodde faktiskt inte denna natten skulle bli så pass eftersom Milton vid nio tiden vaknade med ett kraftigt astmanfall, hostade non stop och höll på att tappa andan men efter att ha fått inhalerat klinga det sakta av och han lyckades somna om igen.


Man tänker inte riktigt på hur dåliga dom varit eller är då man liksom bara gör det man ska utan att hinna tänka, visst jag har skrivit i mim blogg om hur det är och hur dom mår men tar några dagar med friska barn först innan man tänker tillbaka på hur det varit.
Har hänt många gånger att jag gått tillbaka i bloggen och läst vissa inlägg och bara tänkt -hur orka vi/jag...
Men självklart orkar man, man gör ju allt för sina barn och kraften finns alltid för att orka ta hand om dom...


Mio började morgonen med krupp, hade precis vaknat till då jag hörde honom hosta och andas, då sitter han i vår säng och säger "du mamma jag tror jag håller på att få krupp" sätter mig upp och ger honom sin medicin sedan provar han att lägga sig igen för han var så trött men sätter sig upp igen, frågar om hans andning då jag hörde på honon och han tyckte själv den var jobbig så var bara till att gå upp och öppna upp, sedan fick Milton och Milian sin välling och Mio varm O'boy, sedan blev det massa mus i soffan.
Min mamma kom även förbi och stanna några timmar och spelade tv-spel och busade med barnen, jätte glada blev dom också:)


Känns faktiskt som att det varit en bätte dag idag, febern har hållit sig borta och dom har varit lite piggare.
Har ju en fruktansvärt hosta och astman gör sig påmind på dom alla men med tätta inhalationer har dagen gått...
Nu ligger dom alla i säng och vi ska väl kolla en film och mysa med chips:)


Trevlig kväll!!!...

Ovido - Quiz & Flashcards