Alla inlägg den 23 februari 2013

Av Belinda Larsson - 23 februari 2013 20:04

Ja inte har man blivit bättre här och prata kan jag knappt, är redan så trött på.
Har mest hållit mig i soffan idag då jag varit ganska matt, hoppas verkligen det snart släpper så man kan få må bra och orka med barnen mer, man känner sig som sämsta mamman när man inte orkar, så tur dom har bästa pappan som fixar allt:)
Milton satt innan idag och skulle lära mig prata, Mio tycker så synd om mig och mig flera gånger om, vill verkligen inte jag ska vara sjuk mer och Milian kollar på mig som ett frågetecken haha då kan ni gissa hur jag låter.
Johan kommentar när han kom från jobb igår var "varför låter du så"

Milian har låtit som en brummande traktor inatt men ändå sovit ok, varit smått snuvig och hostig under dagen och både Mio och Milton har hostat lite smått, men får hoppas det räcker för dom nu och att vi alla snart är på benen igen:-P

Trevlig kväll!!!...

Ovido - Quiz & Flashcards