Alla inlägg den 27 februari 2013

Av Belinda Larsson - 27 februari 2013 19:56

Idag cyklade Mio och Milton till förskolan, var ju så fint väder och dom var så glada.
Vi gick in och lämnade Mio först och sedan in till Miltons avdelning där jag och Milian var med under samlingen, efter var det dags för oss att gå och Milton sa hejdå och slängde sedan av sig alla kläder då dom skulle leka med vatten:)
Jag och Milian gick inom affären och handla lite sedan åt vi frukost och myste lite innan han somnade, efter ett tag var det daga att hämta Milton igen, Mio ville inte hem förens två så vi åkte bort till sko punkten för att handla fodrade gummistövlar till Milton och Milian då det verkligen behövs i detta slasket, exakt samma som Mio har skulle dom båda ha, efter det hämta vi Mio som satt i en vattenpöl och lekte med sina kompisar, och under tiden jag pratar om dagen med personalen studsar även Milton och Milian runt, vattnet bara rinner av dom men nöjda var dom.
Milton fixa dagen galant och var så nöjd och även Mio, och då är jag med nöjd.
Sedan blev det cykling hem och Milian skulle gå, det som i vanliga fall tar mindre än kvart hem tog idag en hel timme, men det gjorde inget i detta väder.
Märks att det härliga vädret smittar av sig på killarna med så glada hela vägen hem och pratade och skrattade mest hela tiden.
Hemma blev det glass och mys sedan duschen medans middagen var i ugnen, sedan åt vi efter ett tag kom deras farmor som dom lyckades lura med till affären för en bit choklad så här mitt i veckan:)
Nu ligger dom i säng och vi ska bara landa i soffan, koka en kopp te till min hals blir det med:)

Trevlig kväll!!!...

Ovido - Quiz & Flashcards