Alla inlägg den 5 februari 2013

Av Belinda Larsson - 5 februari 2013 19:52

Det blev ju ingen sömn natten då Milians feber steg och han var täppt i näsan, han låg mest och snurra runt och kokhet...
Morgonen började heller inte bra med hög feber super täppt i näsan, slemig i halsen, hosta, tung andad och sin astma.
Ja idag har han verkligen inte mått bra och mestadels av dagen har spenderats i soffan, visst lite har han orkat leka.
Är så synd att behöva se honom så dålig, men är glad så länge hans spray hjälper lite iaf.
Har även pratat med barnmottagningen två gånger för mer råd, men finns inte så mycket mer att göra en vad vi redan gör, men dom tyckte vi skulle åka upp med honom om han försämrades mer för att ta test och kolla honom.
Hoppas dock vi slipper, behandlar hellre hemma och jag vet ju vad jag gör då jag gjort det så pass länge.

Men usch det tar verkligen på krafterna att behöva se honom så här och att känna att jag inte räcker till för Mio och Milton då Milian sitter som ett plåster på mig.

Hade det inte varit för Angeline och Felicia hämtade upp Mio och lämna på förskolan hade han inte kunnat gå och för att dom på förskolan lät Mio vara kvar till kvart i tre då farmor hämtade hade han ju inte kunnat gå, är evigt tacksam för att ni ställde upp, guld värda.

Nu ligger Milian här i min famn och sover för tillfället lugnt och gott, hoppas verkligen det håller sig så, vi behöver sömn!!!

Trevlig kväll!!!...

Ovido - Quiz & Flashcards