Alla inlägg den 14 februari 2013

Av Belinda Larsson - 14 februari 2013 19:57

Usch när man trodde allt gick framåt att det bara var en lång resa framåt så ändras kanske allt, det är hemskt, det är orättvist och fullkomligt overkligt, det är bara något som händer "andra" och inte dom som står en närma.
Usch vad livet blev mer verklighet nu, en sorligt verklighet som egentlig inte borde få hända någon, finns det egentligen någon så kallad gud???...
Isf ber jag så hårt jag kan för att få en vändning på detta, skänker alla mina tankar, skickar styrka och massa massa hopp, vi är många som håller tummarna hårt<3


Idag var det dagis igen och allt gick bra, Mio var inte så pigg på skridsko men när han kom ditt var det minsann skoj, Milton var inte mycket med mig, lekte med dom andra och med hon som skötter hans inskolning, underbart att se:)
Lekte även mycket med fina Filip, är så härligt när man ser dessa tre ihop, bara skrattar massor:)
Efter middag och saga gick vi hem, Milton skulle ha sista dosen av sin antibiotika och svärmor var snäll och hämtade Mio efter sitt jobb.
När Mio också var hemma blev det glass och lite mys och tv-spel innan vi fixade lite mat.
När Johan kom från jobb överraskade han mig med en fin ros, ända blomman jag tål och gillar:)
Älskar mina fina man så mycket han och barnen är hela mitt liv <3

Trevlig kväll!!!...

Ovido - Quiz & Flashcards