Alla inlägg under oktober 2013

Av Belinda Larsson - 1 oktober 2013 19:56

Milton vaknade igen igår kväll med problem att andas och slemig så blev att inhalera, andas koksalt och avsluta med glass, men så duktig är han trots att han är så trött, hjälpte till att fixa med sina mediciner och åt sedan sin glass.
När han själv märkte att det lättade bad han om att få gå in och sova, sov ändå ok inatt men vaknade dålig igen och nu var det inte bara astma utan krupp som även smög sig på, väldigt dålig väldigt snabbt blev han så fick inhalera pulmicort.

Mio och Milian skulle till förskolan iaf men trodde inte vi skulle hinna men när vi var färdiga med allt hade vi ändå gott om tid att klä på oss ytterkläderna, idag blev det vinterjacka för det var så kallt imorse.

Lämnade först Mio i lugn och ro sedan var vi med inne hos Milian ett tag innan vi gick till affären för att handla lite, var även tvungen att fylla på frysen med isglass.

När vi kom hem blev det att äta lite macka och sedan tog Milton en glass och vi myste ner oss till en film.

Johan kom hem vid elva och då stack jag direkt till min praktik, fick börjat halv tolv idag eftersom Milton inte är bra.
Skönt att jag kunde de så jag inte missar för mycket.

När jag kom hem blev de kaffe sedan lite middag.
Nu har prinsarna precis lagt sig efter att vi har myst till en film och somnar väl snart.

Trevligt kväll!!!...

Ovido - Quiz & Flashcards