Alla inlägg den 2 januari 2013

Av Belinda Larsson - 2 januari 2013 19:54

Idag vaknade vi klockan kvart över åtta här hemma, skönt med sådan morgnar:)
Och blev kö till toaletterna då Milian såklart med skulle "issa" flera gånger idag har gått på toaletten och lika glad varje gång, får se hur länge det vara, jag pressar honom inte till något då han inte är så gammal utan han får ta det i sitt tempo:)

Blev även en runda till affären och sen lekplatsen innan vi möte upp min mamma och min lillebror Kevin som jag inte träffat på jätte länge, så det var super skoj att äntligen få se honom och barnen blev så glada:)

När dom åkt förberede jag för middagen sedan blev de tt en dusch med barnen innan Johan och svärmor kom.
När hon åkt blev det att bara ta det lugnt:)
Nu ligger barnen i säng och vi ska bara fortsätta ta det lugnt, har så ont i min ena tand och har haft från och till i två dagar men att gå till tandläkaren är ju ingen billig historia, förstår inte varför inte dom kan ha samma kostnader som sjukvården. Menar det krävs väl ändå fler personer och utrustning för att operera blindtarmen än att laga en tand och ändå är tanden dyrare:-/
Jaja...

Trevlig kväll!!!...

Ovido - Quiz & Flashcards