Alla inlägg den 6 januari 2013

Av Belinda Larsson - 6 januari 2013 19:46

Idag vaknade bi kvart över åtta av att svärmor ringt flera gånger så ringer upp och då hade förlossningen startat för finaste svägerskan, vilken lycka att vakna av det:)
Blev att genast ringa mamma och mormor och morfar som blev så glada dom med.
Barnen blev överlyckliga och Milton satt och tänkte för att sedan säga " när bebisen kommer ut kommer han skrika jag vill ha en klubba och då ska han få det av mig"

Jag började iaf stor städa här hemma för att få tiden att gå och Johan byggde tågbana med barnen.
När städningen var klar sydde jag två kuddfodral till fåtöljen och sedan kom svärmor och Pär med middag vi mumsade på.
Alla satt vi med spänning och vänta, men äntligen klockan kvart i sex.ringer dom och då har världens finaste lille prins Tristan tittat ut:)
Lyckan är stor och nu längtar vi tills vi får gosa med honom<3
Bild på honom lägger jag inte upp nu för det får hans mamma och pappa godkänna först men så fin han är:)

Trevlig kväll alla!!!...

Ovido - Quiz & Flashcards