Alla inlägg den 12 januari 2013

Av Belinda Larsson - 12 januari 2013 19:53

Idag vakna barnen redan klockan sex och klockan två inatt fick vi bädda rent och tvätta av en Milian som kissat ner sig så man var lite trött, men var upp och hoppa och sjunga för finaste Milton som blir 3år.
Överlycklig var Milton som öppnar och ser sitt set med dinosaurie från playmobil.
Han har lekt med det nästan hela dagen:)
Mio och Milian fick med varsin liten present.

Hade även kalas här hemma med släkten och Milton var så glad hela tiden, fick ju massa paket med antingen dinosauriekläder, pyjamas eller i leksaker.
När vi hade ätit glasstårta som Milton kallar det (marängsviss) hittade jag honom ute i köket stå och klä av sig, frågar vad han gör och han svarar "jag ska bara ta på mon dinosauriepyjamas, kam di hjälpa mig"
Visst hjälpte jag honom men mitt i allt kom han ju på han hade fått nya kalsonger "mamma jag måste ha nya palsonger"
Sedan springer han ut till alla och hissar sig stolt i sin nya pyjamas och drar ner byxorna så alla får se hans nya kalsonger med haha härliga kille:)

När alla gäster gått gick Johan och handla lite Mac Donalds och jag satt i rummet med prinsarna och lekte med dinosaurierna.
Efter maten blev det ännu mera lek:)

Nu ligger dom nerbäddade i sina sängar och somnar väl snart.
Dom har varit väldigt hostiga och nysiga alla...

Trevlig kväll alla!!!...

Ovido - Quiz & Flashcards