Alla inlägg den 14 januari 2013

Av Belinda Larsson - 14 januari 2013 19:36

Idag var det inskolningsdags för Milton och han var så glad på väg ditt, när vi kom in möte en personal upp oss och Milton sa inte mycket den första kvarten men sen börja han gå runt och kolla, hoppa på massa kuddar i ett rum.
Mitt under samling börja han göra kullerbyttor från ingen stans vilket var ok första dagen, när de var dags för frukt fick jag ta den till honom som han sedan åt bakom min rygg haha.
Efter det släppte det nog mer och han for runt överallt där och lekte med alla, öppna fönster, altandörr, släkte lampan och hade sig, lärde sig även att öppna grinden och ville vara snäll och öppna för dom mindre men när dom sa till förstod han nog.
Tyckte nog det var lite jobbigt när han skulle kissa och det var så öppet och andra barn och personal där och viska till mig "dom får inte kolla på min snoppe" hehe.
Men vi var nöjda båda två när vi gick hem och imorgon är det dags igen.

När vi kom hem blev det att äta macka och mysa innan vi började på middagen, sedan bara tagit det lugnt resten av kvällen, Milian är hostig och täppt här så hoppas det håller sig lugnt så inskolningen kan fortsätta, även Milton börja snora på kvällen...

Nu ligger dom i säng iaf och vi ska fortsätta ta det lugnt:)

Trevlig kväll!!!...

Ovido - Quiz & Flashcards