Alla inlägg den 17 januari 2013

Av Belinda Larsson - 17 januari 2013 20:00

Idag var de förskoledags även denna morgon:)
Först lämna vi Mio på hans avdelning där dom idag skulle åka skridskor, sedan in på Miltons avdelning för en heldag, haha innan Milton öppnade dörren sjöng han glatt "god morgo, god morgon" pch när personalen tog emot osa och sa godmorgon sa Milton tyst, "det har jag redan sagt där ute, nu vågar jag inte" till mig.
Men att få av sig kläderna gick snabbt och Milton sprang in utan mig då jag inte hunnit ta av mig och Milian hängde på.
Men att sitta still är inte riktigt Miltons grej, han kan bara inte där är för mycket spring i benen:-P
Sedan blev det ute lek på gården innan det var dags att gå in för lunch, Milton tuggade lite på en kycklingklubba och åt sedan apelsin medans Milian åt allt som serverades med ett leende på läpparna:)
Efter mat bar det som sagt saga som jag först skulle vara med på men sedan tyckte hon inte de behövdes, så jag kunde sitta och bara vara:)
När hon kommer ut tittar hon på mig och säger "jag tror det räcker med en saga för Milton, den andra bara fixar han inte" men var glad han äntligen fixa en:)
Är så skoj att se hur brydda don verkligen är om alla barn där:)
Klockan ett slockna Milton och vi fick gå hem , barnens farmor var snäll och hämta Mio lite efter två.
Dock var det ingen pigg Mio som kom hem, hade huvudvärk och lite smått feber, han behöver inte ha hög temp för att ligga helt slagen i soffan:-/
Fick Alvedon och låg där tills Johan kom, innan sovdags byggde han lite på Ain tågbana men pigg är han inte och även små hes...
Får hoppas på att han kryar på sig snabbt nu, imorgon är vi iaf lediga:)

Trevlig kväll!!!...

Ovido - Quiz & Flashcards