Alla inlägg den 23 januari 2013

Av Belinda Larsson - 23 januari 2013 20:02

Idag har vi bara haft hemma mys, legat i barnens rum och kollat film, spelat lite tv-spel, ritat och lekt lite kurragömma och fixat med tvätt och tvättat.
Kände att jag inte hade riktigt kraften att ge mig iväg till förskolan och att jag bara ville vara med mina barn idag utan alla måsten och tider, kände även att det blivit väldigt mycket för Milton med och att förskolan får vänta tills nästa vecka, vill inte allt ska bli för mycket nu för honom han måste med hinna landa.
Imorgon är det sjukhus besök igen för att gå igenom allt, hur lång tid det kan ta vet jag inte men det får ta den tid det behöver...

Men när Johan kom från jobb åkte jag och Mio med svärmor till faster Sara, Jocke och lille Tristan och bara gosa och gosa, så underbart att bara få hålla, gå runt och lukta massa på honom, han luktar så bebis gott och så len och slät hud finaste lille prinsen, han fick mig att tänka på lite annat, fick mig att ladda upp batterierna till imorgon:)
Usch nu bara saknar man honom massor och vill gosa ännu mera<3

Barnen sover iaf nu och jag och Johan ska göra några mackor och kolla film och bara vara<3

Trevlig kväll!!!...

Ovido - Quiz & Flashcards