Alla inlägg den 5 januari 2013

Av Belinda Larsson - 5 januari 2013 20:09

Sov till runt åtta idag igen då barnen vaknade pigga och glada, blev lite mys i soffan sedan sydde jag en mössa till svägerskans lille prins som kan komma när som.
Oj vad vi längtar efter honom ska bli så mysigt att bara få gosa med en liten bebis<3 barnen längtar med och Mio och Milton kan prata mycket om det, Mio ska hålla och mata och trösta honom men skriker han för mycket får faster Sara ta honom medans Milton ska lära honom hålla i snoppen så han kan kissa och dom ska äta glass haha:)

Iaf sen kom min mamma och brorsdotter på besök och kusinerna busa på bra, byttade även julklapparmed varandra och fortsatte sedan sitt bus.
Blev även ett litet fruktfat med blodapelsin, vanlig apelsin, äpple och banan som vi mumsade i oss, efter det gick vi till affären för att handla Milian i vagn och dom andra tre cyklade, förväntade mig att Milian skulle somna i vagnen men icke, han har minsann varit uppe hela dagen utan vila och var lika trött som vanligt när det var sängdags...
Blev även lite lek på en lekplats innan mamma och Jessica åkte hem och vi gick hem för att laga lite middag:)

Resten av kvällen blev det mest soffmys och kolla film.

Milian har hostat mer vid ansträngning idag och innan var det så pass att han fick inhalera så det känns skönt vi snart ska till deras doktor så man får kolla upp allt igen.
Ja just det har fått tid till barn lila med Milton nu för hans matproblem så den 21 och 22 har vi två heldagar där då vi ska kolla var problemet ligger...

Nu ska jag kolla någon skräckis med mannen min, vet inte varför jag ser på sånt när jag vet hur jag blir sedan ju, ibland vågar man ju knappt gå på toan då det är så mörkt i hallen haha:-P

Trevlig kväll!!!...

Ovido - Quiz & Flashcards