Alla inlägg den 31 januari 2013

Av Belinda Larsson - 31 januari 2013 19:57

Idag blev det en lugn morgon med massa mys sedan blev det en runda till maxi och handla hem lite.
Köpte två böcker till Mio "lär mig mer" om siffror och den andra var med former, han bara älska dom böckerna och gjorde färdigt den med siffror på mindre än två timmar, sålde ut för tio kronor så tyckte vi kunde prova.
Innan vi gick hem lekte dom lite på en lekplats, men fick bråttom när vi skulle hem, dom har inte riktigt orken än:-/
Mio började ned sin bok direkt och dom andra två kolla film sedan blev det lite middag och mys.
När Johan kom hem åkte jag bort till maxi igen och köpte på mig fler böcker till Mio så vi har hemma, men lägger bort dom så det inte blir för mycket:-P
Fick även två resväskor med mig hem i olika storlekar så vi har i sommar:)

Kom dock hem till en väldigt täppt och hostig Milian, Milton är inte heller helt bra men känns ändå som han iaf är bättre och astman har hållit sig borta idag.

Nä nu blir det minsann lite gotte med min fina man och kolla färdigt filmen från igår:)

Trevlig kväll alla!!!...

Ovido - Quiz & Flashcards