Alla inlägg den 16 januari 2013

Av Belinda Larsson - 16 januari 2013 20:44

Nu är man äntligen hemma igen efter att ha varit på föräldrarmötet på Mios förskol och även Johan var med medans farmor var så snäll och passade prinsarnabus, var väldigt intressant att rhöra dom berätta mer ingående hur dom jobbar:)

Inskolningen med Milton flyter på pch han kommer in mer och mer, idag lekteocu pratade han väldigt mycket med dom andra och sprang inte och kolla mig hela tiden.
Middagen fick han ner lite pasta och äpple men han åt iaf på okänd plats vilket är super, jag och Milian däremot åt för fullt, så himla god mat.
Idag var det pasta och laxgryta, jag som inte ens äter lax var lite rädd för det men gud så gott:)
Klockan ett var en trött Milton färdig för dagen och Milian höll på att somna vid middagen och sov sedan två timmar.
Mio ville ju icke hem då så fick gått till aapoteket och fixat mes mediciner och sånt Milton ska ha på dagis och sedan tillbaka igen för att hämta Mio.
När vi kom hem skulle tvätt hängas och vikas och Miltons docka till dagis sys men nu är allt färdigt.

Ni sover barnen och jag ska bre lite goda mackor och bara vara med min man:)

Trevlig kväll!!!...

Ovido - Quiz & Flashcards