Alla inlägg den 26 januari 2013

Av Belinda Larsson - 26 januari 2013 20:30

Natten har väl varit si sådär Milton har varit så täppt att han sagla så kuddarna blev väldigt blöta och ledsen från och till, knappt en timme sov han i sin säng innan han vaknade och på morgonen hade han även lite krupp.
Dagen har ändå varit ok, han har varit pigg och glad men lite mer gnällig.
Får hoppas på en bättre natt men täppan blir ju värre på kvällen och natten och andning blir jobbigare...

Idag har mamma varit här en runda, blev bus och lite tv-spel, Mio ville visa alla spel hehe.
Sedan kom Johan och det blev lite middag, efter det åkte jag och Milian ut till Väla och köpte nya skor till honom då hans andra blivit för små, även en bamse mössa blev det som går ner om kinderna då han blir så fruktansvärt torr av kylan:-/
Han var så glad min lille kille skulle hålla mig i handen hela tiden, prata och busa, det behövde vi:)

När vi kom hem fixa jag lite med gardinerna till köket, fick sytt färdigt en och den andra tar jag imorgon och en löpare till bordet i samma tyg, fick ju jätte fint tyg av svärmor igår:)

Nä nu blir det film med mannen och lite chips och Pepsi till det:)

Trevlig kväll!!!...

Ovido - Quiz & Flashcards