Alla inlägg den 8 januari 2013

Av Belinda Larsson - 8 januari 2013 19:57

Imorse blev det att vakna till alarmet då det var förskole dags för Mio igen men missade två alarm så tur jag hade ett tredje med hehe...
Iaf trötta tog vi oss upp för lite mys i soffan och frukost innan det var dags att klä sig och gå, men var en skön morgon promenerade ditt:)
Mio var så glad över att vara tillbaka, och jag stod ett bra tag och prata med personalen mycket om det med om han skulle gå kvar ett år till eller flytta till sexåragruppen, kände att samtalet gav mig väldigt mycket och även jag och Johan har pratat igenom hur vi ska göra nu så det är skönt:)
På måndag startar inskolningen för Milton där, nu får vi bara hoppas han fixar vanligt förskola annars får det bli allergidagis...

Tog en promenad hem och gick inom affären och köpte goda bullar med oss hem att mumsa på, sedan somnade Milian och då satt jag och Milton och myste till landet för längesen med lillefot kommer ihåg hur sorlig den var när man var liten och det var den fortfarande så där satt jag och ögonen rann men så fin film och för Milton som är en riktig dinosaurie fantast satt han klistrad:)
Sedan kom hans farmor och hämtade upp honom för att hämta Mio på dagis när dom kom tillbaka blev de kaffe sedan fixade jag middag, hängde tvätten och duschen...
När Johan kom hem fick jag även sytt färdigt kuddfodralen till soffan så nu är det med färdigt, skoj med lite förändringar:)
Ja ni märker nog att jag älskar min symaskin haha:)

Nu blir de bara mys i soffan, är inte van vid dessa morrnar än:)

Trevlig kväll alla!!!...

Ovido - Quiz & Flashcards