Alla inlägg den 18 januari 2013

Av Belinda Larsson - 18 januari 2013 19:59

Idag har det äntligen städats här hemma:)
Så skönt när det är gjort, barnen har varit rätt trötta här efter dagis veckan, Mio mådde bättre imorse igen så tror det var som han var helt slut igår.
När jag städat färdigt tog vi på oss och gick till affären för att handla lite smått och barnen fick köpa lite fredagsmys, skulle hålla sina påsar själva hem och smakade en på vägen.
När vi kom hem blev det en dusch för oss alla sedan gosade prinsarna ner sig i soffan med godis och film, såklart lillefot:)

Jo Milton var igång innan igen, jag pratade i telefonen och Mio säger Milton kissat på sig, var dock på toa så handla väl om att tiden inte räckte till, iaf står och torkar av och undrar var hans kalsonger är och frågar "det vill jag nog inte säga" svarar han hmm svårt att lista ut då, men denna gången var dom iaf inte ner spolade, kanske gör han så för han skäms om han kissat på sig? Iaf prata med honom och förklara att det är bättre han säger till så kan jag tvätta dom istället och det tyckte han var bättre så hoppas han gör det nu:)
Var iaf första gången detta året så framåt går det:-P
Nu ligger dom i säng och jag och Johan ska duka fram vårt gotte hehe.

Trevlig kväll!!!...

Ovido - Quiz & Flashcards